Een eerlijke oplossing

Beoordeel je maaltijden

Wij willen graag dat jij tevreden bent. Daar doen we elke dag ons uiterste best voor. Jij kunt ons helpen door online een maaltijdbeoordeling achter te laten.

Laat ons weten hoe je maaltijd smaakte

Hoe smaakte je maaltijd? En wat vond je van de verhouding tussen de ingrediënten? Wij zijn benieuwd wat je van je maaltijden vond. Ga naar Maaltijdbeoordeling in je klantprofiel en beoordeel je maaltijden.

Let op: ontbrak er iets of was de verpakking kapot? Geef het dan door aan onze klantenservice, zodat we het direct voor je kunnen oplossen.

Hoe specifieker, hoe beter

Vond je iets niet lekker? Door je maaltijd zo specifiek mogelijk te beoordelen, weten onze chefs waar ze een volgende keer op moeten letten. Geef dus aan waar het precies aan ligt. Bijvoorbeeld ‘te knapperige of juist slappe groenten', of 'in verhouding te weinig vlees', etc.

Wij geloven dat je altijd tevreden moet zijn over onze maaltijden, neem contact op met de klantenservice dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing.

Wat doen we met jouw maaltijdbeoordelingen?

Wat de een lekker vindt, vindt de ander niks. Maar wij geloven dat je altijd tevreden moet zijn over onze maaltijden. Daarom bekijken wij alle beoordelingen met veel aandacht. Zo weten we precies wat we kunnen verbeteren zodat jouw maaltijden nog lekkerder worden. Niet tevreden over een maaltijd? Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing.

Stappenplan beoordelingen

Stap 1

Stap 1

Schrijf een beoordeling
Stap 2

Stap 2

Wij verwerken en vergelijken
Stap 3

Stap 3

Niet goed? Wij zoeken een oplossing!

Recept verbeteren

Alle beoordelingen koppelen we terug aan onze chefs. Heeft een maaltijd aandacht nodig? Dan gaan we eerst zelf proeven. Daarvoor houden we altijd een maaltijd achter.

Vervolgens gaan we het recept verbeteren. Bijvoorbeeld met een andere kooktijd, een aanpassing van de kruidenmix of een andere verhouding tussen aardappels, groente en vlees.

De verbeterde maaltijd keuren we tijdens een proeverij. Hij komt pas weer op het menu, als iedereen tevreden is. Bekijk onderstaande video om te zien hoe zo’n proeverij er aan toe gaat.

Proeverij

Proeverij

Onze eigen jury keurt elke nieuwe of verbeterde maaltijd voor hij op het menu komt. Ze letten onder andere op smaak, geur, kleur en textuur. Kijk mee met een proeverij!

Ik heb een klacht die niet gaat over smaak of samenstelling

Maaltijd

Je kunt je maaltijd online beoordelen op smaak en samenstelling. Heb je een klacht die ergens anders over gaat? Ontbrak er iets of was de verpakking kapot? Neem dan direct contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@uitgekookt.nl of te bellen met onze klantenservice: 085 – 0406065.

Bezorging en overige klachten

Ging er iets mis met bezorgen of heb je aan andere klacht? Geef ook dan je klacht dan door via info@uitgekookt.nl of bel met onze klantenservice: 085 – 0406065.

Alle voorwaarden rondom onze klachtenafhandeling vind je in onze Algemene voorwaarden

Vragen over beoordelingen

  • Wij geloven dat je altijd tevreden moet zijn over onze maaltijden, neem contact op met de klantenservice dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing.