
Handgraaf slaat de handen ineen met Uitgekookt!
Handgraaf werkt samen met Uitgekookt. Door krachten te bundelen, creëren we kansen om te kijken naar de uitdagingen van de toekomst: hoe kunnen we op een zo verantwoord mogelijke manier versgekookte maaltijden bereiden?





Handgraaf gaat samen met Uitgekookt
Vanaf nu gaat Handgraaf samen met Uitgekookt. Voor de klanten van Handgraaf brengt dit natuurlijk veranderingen met zich mee. Zo werken wij bij Uitgekookt met verschillende bezorgmomenten en tijden afhankelijk van je postcode. Daarnaast worden de maaltijden in de verpakking van Uitgekookt bij je bezorgd en een groot voordeel is dat de keuze aan verse maaltijden groter wordt. Bekijk hier het uitgebreide menu! Er blijft ook veel ongewijzigd: versheid, kwaliteit en gezondheid zijn en blijven de voornaamste pijlers. Ook blijft het team van Handgraaf met veel enthousiasme betrokken bij de maaltijden en bezorging.

Over Uitgekookt
Uitgekookt is ontstaan vanuit de passie van de familie Van Marle voor goed en gezond eten. De familie begon met het verbouwen en venten van groenten in 1830. Bijna twee eeuwen later is Uitgekookt de innovatieve maaltijdservice van vandaag de dag. Bij Uitgekookt geniet je van versgekookte maaltijden die bij jou aan huis worden bezorgd!
Bekijk de maaltijdenZo gemakkelijk bestel je bij Uitgekookt!

Bestellen
Maaltijden bestellen bij Uitgekookt is heel eenvoudig. Bestel online via de website of app, telefonisch of via je vaste bezorger, tot wel vier weken vooruit.
- Via de website of app - Bekijk alle maaltijden op de website of in de app. Voer je postcode in en kies je bezorgmoment. Je ziet vervolgens alle maaltijden die voor dat moment beschikbaar zijn. Kies minimaal twee maaltijden per bezorgmoment. Voor meerdere bezorgmomenten tegelijkertijd bestellen kan ook. Klik op een maaltijd om de voedingsstoffen te zien.
- Via de bezorger - Geef je ingevulde bestelformulier mee aan de bezorger. Die verwerkt je bestelling en geeft je bij je volgende bestelling een nieuw bestelformulier mee. Handig!

Telefonisch
Lukt het niet om online of via de bezorger te bestellen? Geen zorgen! Je kunt je bestelling ook telefonisch doorgeven via 085-0406065. Onze klantenservice helpt je graag en loopt samen met jou het menu door, zodat je iets lekkers kunt uitkiezen.


Tevreden klanten
Al meer dan 30.000 klanten beoordeelden ons met een gemiddeld cijfer van 9+. Daar zijn we natuurlijk heel trots op. Maar wist je dat we ook elke week maaltijdbeoordelingen krijgen van onze klanten? Daar gaan onze chefs mee aan de slag, zodat de volgende keer dat de maaltijd op het menu staat, deze nog beter is dan voorheen.
Lees de ervaringen op KiyohHet verhaal van Uitgekookt
Benieuwd waarom Meesterkok Rudolph van Veen zo'n fan is van Uitgekookt of wil je meer weten over Uitgekookt? Bekijk dan de onderstaande video's!
Benieuwd waarom Meesterkok Rudolph van Veen zo'n fan is van Uitgekookt of wil je meer weten over Uitgekookt? Bekijk dan de onderstaande video's!
Goed om te weten
Nee. We houden er bij het bereiden van de maaltijden al rekening mee dat je de maaltijden thuis nog een keer verwarmt. Hierdoor blijven de groenten ook na het opwarmen lekker knapperig en is de pasta of aardappel altijd perfect gegaard. De smaak én de vitamines blijven behouden.